Världens snyggaste kvinna?


Är kanske lite efter, men har precis fått upp ögonen för Beyonce - Halo. Kärlek på hög nivå ♥ Hon är så jävla grym. Hela tiden! Kanske världens snyggaste kvinna, dessutom.


Har inte fått mycket gjort idag. Ätit fil med havre och frön som är bra för magen och en macka. Plockat undan från rumsbordet. Pratat med mamma, och kommit fram till att på torsdag far vi med gratis-buss till Piteå för att traska på stan, tjejkvällen hålls där då. Pepp, pepp, pepp. Bussen går 17:30 härifrån, tar ca en timme att åka dit, och vi åker tillbaka klockan 22:15. Hoppas Maria också har tid att träffa mig då. Skulle vara pricken över i:et.

Blir lite deprimerad då jag läser andras bloggar, de flesta från Stockholm, som berättar hur fint väder de har. Hur de kan sitta ute och äta glass, bara sådär. Livet är inte rättvist alla dagar. Haha! Här var det snöstorm (nästan) i förrgår och idag är det molnigt och jävligt. Aja, snart kommer våren upp till norr också.. Hoppas jag.

Remember those walls I built,
well baby they're tumbling down.
And they didn't even put up a fight,
they didn't even make a sound.

Postat av: Petra

Kanske har du tid så jag får ge dig en kram o säga hej också? :)

2009-03-31 @ 16:56:35
URL: http://peajakobsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh va kul! Klart jag har tid att träffa dig! Hör av dig då du har tid med det bara ;)

2009-03-31 @ 18:58:20
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback