När livet tar en ny vändning


Kan börja med att säga att mycket har hänt sedan senast jag uppdaterade här. Jag och Per har bestämt oss för att gå skilda vägar, på gott och ont. Har tagit det mesta som är mitt sedan tidigare från lägenheten (som numera är endast Pers) och gråtit massor. Har mest troligen slut på tårar vid det här laget, även det på gott och ont. Jag har flyttat tillbaka "hem", alltså till mina föräldrar i Ursviken och bor numera i mitt flickrum, igen. Vet inte hur länge man kommer måsta gå runt  med en konstig känsla i magen, långt till skratt och lätt till tårar. Allt jag känner nu är tomhet, som om jag aldrig kommer gå vidare med mitt liv och har svårt att känna känslan av att något är värt. Att någonsin kunna älska någon som jag, trots allt, älskar Per känns helt omöjligt. Försöker ändå skaka av mig de värsta känslorna och umgås så mycket som möjligt med mina vänner, mest Mia. Hon är bra. Jag är glad att vi hittat tillbaka till varandra.

Så nu kära vänner,
om ni stöter på mig och jag är ovanligt otrevlig eller snäsig måste jag be er ha överseende med det. Hang in there lixom, jag kommer tillbaka.. Förhoppningsvis. Och även bloggen kommer kicka igång igen, känner att det skulle vara skönt att skriva av sig. Synd bara att kommentatorfunktionen (?) inte fungerar. Vettefan hur jag ska ordna det?! Skapar kanske en ny blogg. Hoppas ni hänger med mig dit isf!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback