Min käraste ägodel


Ja, så kan man nog kalla min nya ögonsten♥  En alldeles egen bärbar dator. En riktigt vacker skapelse, både på insidan och utsidan. Synd bara att jag är så jäkla okunnig när det kommer till att installera och tjaffsa med virusprogram och shit. Men det tar sig, sakta men säkert. Har fått in firefox hittills, och det är ju nästan viktigast.. Efter MSN. Men det fixar jag senare. Ska dra på mig en bikiniöverdel samt shorts och gå ut till mamma. Hon håller på att måla för fulla muggar och uppskattar säkert lite hjälp. 


Såhär ser den ut, ungefär.
Utsidan är likadan, men insidan är något annorlunda.
Hittar ingen exakt bild, men vad gör det? Who cares. Mihi ♥

 







Happyface!














Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback