Sunny is like money


Nu har Elin varit här. Vi satt på balkongen och spelade kort, drack kaffe och mummsade bullar istället för att gå till OK-backen. Är garanterat smockat med folk där nu. Mycket trevligare att sitta här hemma då ju.

Efter att hon gått ner på stan gick jag in och klädde av mig, sitter ute i endast BH och shorts nu. Varmt som tusan är det ändå, har även smörjt på solskydsfaktor 25 för att garantera noll brändning. Jag njuter verkligen till fullo. Har också varit inne och hämtat ut några gamla Vecko Revyn, ska lösa korsen i dem medans jag solar. Hoppas på att få lite färg i alla fall. Ansiktet har fått en lätt bränna efter att vi varit hos mormor och morfar, fin grund .Måste bara hålla efter den och bättra på den eftersom, lätt att det försvinner igen och solbrännan börjar lysa med sin frånvaro igen.

Aja, nu ska jag lägga undan datorn och sätta på solbrillorna. Dags för korsord!


Postat av: Louise

det var ju kyligt ute idag? =P

2009-04-16 @ 00:08:32
URL: http://louisedahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback