MJAU


Är hemma igen. For och hälsade på hos Elin i Luleå med Maria. Jäkligt lyckad kväll, har inte haft så kul på länge! Blir så otroligt satans sugen på att flytta härifrån när man märker hur jäkla kul det är att träffa nya människor, helt unbelivable. "Vafan har jag hållt på med hela mitt liv" typ. Fick dessutom svar från Turkiet idag, fan så nära det känns. Ska bara skicka några final saker och sen ska dom bestämma sig. Kan tänka mig att jag inte är ensam om att söka den tjänsten.. Håller alla tummar och tååår för att jag ska få komma mig iväg i sommar. Inte nådigt hur besviken jag kommer bli om inget blir av och jag blir kvar här. Hejochhå, krokodiltårar. Har för säkerhetsskull sökt två jobb i Spanien, ett i Norge och ett i Göteborg. Någooonstans måste jag väl ändå behövas!?


It´s just to good to be true (Y)




Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback