It´s my life!


Idag har jag haft en väldigt bra dag! Började med att jag steg upp och åt frukost med mamma. Efter det tog vi bussen till stan, vi tänkte fördriva tiden lite innan mamma skulle på jobbet. Kort efter att vi kommit fram mötte Hasse också upp oss och gjorde oss sällskap ett bra tag. En mjukglass i magen, ett par skor, en tunika, födelsedagspresent till Ellen och 2 par solglajjor rikare träffade jag Emma. Hon skulle upp till Boden och hämta någon skorsten som hennes fader ska ha i deras nybyggda sommarstuga. Jag undrade då om hon ville ha sällskap och på den vägen blev det. Vi satte oss i bilen och åkte de långa milen upp till staden ingenstans. På vägen tillbaka plockade vi upp Elin i Luleå, for på McDonalds och sedan tog vi en kaffe på STUK där Elin sedan blev kvar.



Fan, livet känns bra.. Och jävligt lovande! Nu ska jag, efter tips från Emma, skriva en lista på vad jag ska göra härnäst i livet. Sedan ansiktsmask och hårinpackning samt soffmys med familjen. PUSS PÅ ALLA! :-)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback