Vad ska jag ta mig till?


Vad ska jag ta mig till med denna blogg egentligen? Människor verkar fortfarande besöka den, men jag har verkligen tappat gnistan. Känns som om jag inte har något att dela med mig av, samtidigt som jag har hur mycket som helst. Hur öppen kan man vara i en offentlig blogg? Jag menar, hela världen kan läsa detta om dom så vill. Hur mycket personligt kan jag dela med mig av, nu då jag valt att ha en icke-anonym blogg? Fan ta mig, tusen frågor och noll svar.

Jag ska tänka på detta och sedan återkomma. Stort tack till er som informerat mig om att det inte går att kommentera här now days. Ska försöka lösa problemet. Och puss på er som fortsätter besöka "mig" trots att jag sviker er enormt iom att jag aldrig uppdaterar now days.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback