Söta, rara Rasmus


Har haft en helt underbar dag idag. Gick ner på stan vid 13:45 för att vara med Mia över hennes lunch. Följde med henne tillbaka till jobbet sedan och satt där tills Hasse kom och mötte upp mig. Vi gick då omkring på stan och satt oss sedan på Kitchen, han hade mycket att berätta sedan vi sågs sist. Som vanligt, haha!

Nu till det stora: efter att vi suttit klart på Kitchen mötte vi upp Sandra och hennes Rasmus. Otroligt söt, och ooootroligt lik Sandra. Är nu helt insnöad på bebisar, vill, vill, vill verkligen ha en egen knodd. Känns som om jag aldrig skulle vara olycklig, aldrig tänka negativt eller ha dåliga dagar längre. Och meningar som; jag orkar inte, jag vill inte, jag kan inte skulle aldrig någonsin hamna på mina läppar igen. Naivt? Kanske. Men oj vad jag vill, jag är helt bebiskär.

Tog givetvis några bilder på lillen också. Något han dock inte förstod var att man måste vara still för att en bild ska bli bra, haha! Men några fick vi allt till. Kände mig så himla rakryggad och stolt då jag gick med vagnen på stan, känslan går inte att beskriva. Jag ägde lixom världen för ett tag. S Å  M Y S I G T ♥

Myser med lillen, just efter att vi kommit till oss efter att ha strosat på stan.


Rasmus och Werner ligger på golvet just innan hemgång. Han var oerhört stilig i overallen!


Mamma och son. Wella har stenkoll där bak, hon var väldigt nyfiken på lilleman. Haha!


Just när vi kom hem. Overallen är av och han utforskar det nya, skrämmande stället. Haha!


Tina  ♥ Rasmus = Sant!



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback