Nu äntligen ska vi ses!


Har kommit in från balkongen nu, har suttit där ute hur länge som helst men nu börjar det bli kyligt. Haha! Fräknarna har verkligen börja stiga fram och jag är rosig om kinderna. Snart blir jag brun! I like.

Har precis pratat och planerat med Sandra, imorgon ska vi träffas! Var hur länge sedan som helst jag såg henne, verkligen. Trots att vi bor i samma stad, sick. Jag längtar! Först ska vi gå på stan och sedan far vi hem till mig. Kommer säkert bli toppen. Vi har massa tid att ta tillbaka, superroligt ju!

Här är en del av hennes familj. Hennes Peter, deras son Rasmus och en utav deras jyckar.
Fina familjen!


Postat av: Micaela.

Ja visst är det skönt att det snart är sommar! Glädjen stiger mer och mer för varje dag!;)



Jo det är bara bra med Jakop, han har börjat samla sig lite fjun på magen, hoppa bara att han låter dom stanna så att det kan växa och bli fjädrar:)

2009-04-15 @ 20:47:12
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Micaela.

Haha sicken tur att jag påminde dig då!;p Har du hittat igen den då?=)

Du laddar fortfarande förstår jag, har du skaffar det här ipredator eller nåt liknande?=)



Ja hon var ju hur grym som helst! Men jag tror att hon har stått på sceenen förut:)

2009-04-15 @ 20:51:09
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback