Det är Robin Hood jag vill ha!


Wiiiho! Gud vad jag är på bra humör. Love, love, love it! Peppar som fan för helgen, eller i alla fall fredagen, lördagen kanske jag kan må aningens dåligt. Men vem fan orkar bry sig om det?! Då är det i alla fall partaaaj för hela slanten. Och idag, vet ni vad jag gjort idag?! Jag har sökt jobb.. Men inte vilket jobb som helst. Utan som bartender.. PÅ ROBIN HOOD! För er som inte vet är det en grymt stor nattklubb i Alanya, 4 våningar, grym musik och helvettes massa turister in paaarty mode! Gud vad jag håller tummarna för att jag ska fååå det. Sommaren skulle vara räddad. Vill, vill, vill komma härifrån.. NU! Wiiie :-) Det är min tur nu!

My dream, is to fly. Over the rainbow, so high!


Ska fortsätta kolla efter jobb nu. Ska söka au-pair jobb runtom i världen, få se om det finns nåt som jag skulle kunna få. Synd bara att nästan alla har krav på körkort eller att man ska ha jobbat med barn si och så länge. Men skam den som ger sig, nu jäklar ska Tina ut på arbetsmarknaden!

PUSS på alla toppeluvor!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback