Helgen


Ja, min helg i stora drag. Igår (fredag) umgicks jag med Sandra, hon hade bestämt sig för att återuppliva partybruden i sig själv igen och undrade om jag hade lust att göra henne sällskap. Och det hade jag ju såklart. Inte alltid man får ett sånt tillfälle, huh? Hur som haver. Hon kom till oss runt 19.00 tiden och med sig hade hon sin plattång så jag kunde få se någorlunda anständig ut igår. Min plattång går inte längre använda. Efter det sprättade vi varsin öl och spelade "Hur fan visste du det?" och "Ölspelet". "Förfesten" var alltså igång. Massa trevligt hade vi, snackade massor och skrattade desto mer. Runt 23.00 tiden traskade vi ner på schtaan och in på O´learys där Sandra genast bjöd mig på en fruktansvärt god drink och sedan fortsatte kvällen/natten i dimman. Vi avslutade kvällen, som alltid, med nattkäk. Denna gång på Frasses. Tack för en underbar kväll Sandra! Hoppas verkligen vi kan göra om detta inom en snar framtid.

Idag mötte jag upp mormor, morfar, mamma, pappa och Ellen för att gå på Vårmässan som håller till på Folkparken.
Blev faktiskt grymt besviken på själva mässan (inte sällskapet). Ingen langos, inga ögonbryns-plockare, mycket mindre område. Listan kan göras lång. Var verkligen inte imponerande. Aja. Efteråt for vi och hämtade upp Per som stannat hemma och styrde kosan mot Ursviken där vi blev bjudna på grillad fläskfilé, potatisgratäng, sås och sallad. Även vin/öl till de som ville det. Jag var verkligen inte sugen (pga alkoholintaget dagen innan) så jag tog ett stort glas med Cola istället. Mums, mums, mums i alla fall. Det tackar vi för.

Nu ringde Mia precis. Får se vad som händer ikväll.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback