Världens klantigaste mami :,D


Tjenixen bloggvärlden! Saknat mig? Haha! Skämt åsido. Har i alla fall tänkt börja uppdatera er om mitt.. Väldigt intressanta liv :,D Idag har jag och Per varit med mamma, pappa och Ellen i Kåge och åkt skridskor, det finns någon bana på 6 kilometer på isen (såklart). Mysigt, mysigt. Stannade och fikade efter att vi åkt ungefär halva vägen, limp-macka och varm choklad. Det är aldrig godare med det fikat än när man är ute och fryser om nosen, MJAAUMMIE!

Haha! Nu började jag tänka på när vi kom dit och jag satt mig och skulle ta på mig de nya skridskorna mamma köpt. Tog av mig mina skor och upptäckte att jag glömt att ta på mig tjocksockarna. Låt gå tänkte jag och satte på mig höger-skridskorn först. Därefter skulle jag sätta på mig vänsterskon och upptäckte då att mamma lyckats köpa två högerskridskor... AV OLIKA MÄRKEN! Hahaha! När hon köpte dem hade hon bara kollat på den ena och tyckt att det sett okej ut. Men.. Det gick inte alls så bra. Vi löste detta lätt med att jag och Ellen åkte halva vägen var medans den andre gick. Hon hade redan "märkt" skorna med hennes namn och telefonnummer, men får förhoppningsvis byta ändå eftersom dom är oanvända. Håller i alla fall tummarna för det.

Ikväll ska vi kanske fara och bowla, är inte helt säkert dock och imorgon åker jag och Per upp till mormor och morfar för att få njuta av lite friluftsliv. Härligt, härligt! Var så länge sedan jag var där och hälsade på, så det ska bli alldeles alldeles underbart.

Är det något som jag verkligen är helt värdelös på, så är det faktiskt på att bowla.
Men vad gör det om 100 år?!


Postat av: Åsa

Good to have you back ;)



Yes, det hoppas jag också! Och det kommer nog gå bra :)

2009-03-07 @ 15:39:15
URL: http://iawd.blogg.se/
Postat av: MARIAAAA

sv: Petra äger! :D höhö



Haha, du och jag måste bowla någon gång ;) bara för att vi ska se vem som är sämre. Jag slår vad om att det är jag!

Men som du sa; vad spelar det för roll om 100 år! :D

2009-03-07 @ 15:47:47
URL: http://kioskmongo.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Kul att se att du är tillbaka!;)



Får hoppas att allt löser sig för dig, och att det inte är allt för allvarligt. :/

Joo visst är det gulligt, jag blir lite rörd när jag ser sånt där. Tycker det är så grymt sött!

2009-03-07 @ 19:41:07
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Jag var i Ostvik idag och skotrade på, såg då en del folk på isen i kåge som kämpade sig fram på skrillerna, kanske en av dem var du;)



Snyggt jobbat av din mamii;P Haha!

Men ni borde ju få lämna igen dom tycker jag.

2009-03-07 @ 19:42:24
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback