Varför jag inte svarar på era kommentarer


Tänkte bara informera er om anledningen till varför jag inte svarar på era kommentarer. Det är för att när den nya designen sattes på plats så togs även en funktion bort (av misstag). Biverkningarna av att denna funktion nu är borta är att jag inte får upp era bloggadresser. Varken på bloggen, under kommentarer, eller på sidan där jag godkänner dem. Det gör det mycket svårt för mig att bara genom ett namn hitta till din blogg och svara på din kommentar.

Detta problemet kommer Per förhoppningsvis fixa inom kort (han sitter nu och försöker se vad som är fel) och då lovar jag att svara på varenda kommentar jag fått. Men fram till dess skulle det vara jättebra om ni skrev med er bloggadress i fältet där man kommenterar också, så kan jag svara på era kommentarer.

Vill också passa på att tacka er som tar er tid att kommentera, jag blir jätteglad ♥

Problemet är nu löst. Stort tack till Per som löste detta, snabbt och enkelt.

Postat av: Per Sjölin

Stort varsågod! :)



Puss

2009-03-28 @ 23:26:03
URL: http://www.faps.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback