It´s all about money


Nu har jag gjort lite små ändringar i headern, vet inte om det är något man tänker på eller syns. Hur som helst har jag i alla fall lagt till "smile" ovanför bilden i "menyheadern" och miskat bilden samt lagt ramen runt. Har också lagt till fåglarna ovanför palmerna och gjort "blommorna" i headern starkare rosa.

Har också suttit ute på balkongen och läst ur boken. Det är så oerhört fint väder, solen värmer i ansiktet och det är helt vindstilla (i alla fall bakom balkongdörren). Skönt. Jag peppar som tusan till våren.. Och sommaren. Jag undrar vad man ska hitta på i sommar egentligen. Kommer jobba stor del av den, men efteråt. Kanske ska planera in nåt så man blir manad till att spara, för att spara pengar är inte nåt varken jag eller Per är bra på. Kan bero på att det är så jäkla busenkelt att spendera pengarna, det lixom brinner i fickan.

Måste planera. Ska höra med Per om det finns nåt han är sugen på.

Postat av: Denise

Vad kul :) Kika in i helgen igen och kolla om du har gått vidare :)

Har du haft en bra dag? :)

2009-03-26 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback