Utmaning


Har blivit utmanad av Micaela att svara på dessa frågor. So here we go!

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Plötsligt hade hon blivit så beroende av honom".
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Kudden som ligger i soffan.
3. Vad såg du senast på TV? Oprah.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Hmm.. Klockan var 13.37 när Per var på Konsum. Så jag gissar på 14.56 (klockan är 15.07, så rätt nära i alla fall).
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Lyssnar på Lugna Favoriter på radion just nu.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Det var när jag kom hem från mormor och morfar igår. Kurerar mig inomhus just nu, är inte helt kry och vägrar bli sjuk.
 7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
Skulle just skriva ett annat inlägg, men kollade kommentarerna först och fick syn på detta.
8. Vad har du på dig? Knallgröna mjukisbyxor och ett grått linne samt underkläder förstoss.
9. Drömde du något inatt? Kommer inte ihåg någon dröm från inatt. Men däremot i förrgår drömde jag en riktig jävla mardröm. Är sjuk rädd för spindlar och drömde att jag hade spindlar på mig överallt. Skrek till (i drömmen) och sparkade samtidigt omkring mig för att få dom av mig. Tydligen sparkade jag i verkligenheten så jag väckte både Per (sparkade på hans ben) och mig själv. När jag vaknade var jag helt svettig och hade tårar i ögonen. Det är så hemskt!
10. När skrattade du senast? Idag när jag läste ett superpositivt inlägg i Linda Rosings blogg, som sedan avslutades med "en sak är säker, jag är utbränd" (<-- LÄNK) hahaha!
11 . Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? En hylla från IKEA, bokstäverna "Tina & Per", en tavla som Elin ritat på mig och Per, en läslampa.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hmm. Ja! Igår.. Grannen som har kvar julkransen på dörren. Och Linda Rosings inlägg, fortfarande. Haha!
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rätt kul faktiskt. Annorlunda frågor.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm.. Nu måste jag tänka efter... Nemen det måste vara Beck-filmen vi såg med mormor och morfar i söndags. Tror inte jag sett någon film sen dess? Olikt mig.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Köpa? Jadu.. Jag skulle för det första boka tid för att kunna ta körkortet. Köpa en finfin bil. En stor, fräch, ljus lägenhet till mig och Per. Väsentliga saker till mina nära och kära. Massor med kläder. En ny, egen, rosa bärbar dator. Sjukt mycket intredning. Listan kan göras lång, för att inte säga oändlig.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Som ingen vet? Det här var också svårt.. Men.
17. George Bush? Är inte insatt.
18. Ingen fråga? Haha! Ehm.. Nehe?
19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Får jag en flicka så skulle jag vilja döpa henne till Novelia, killnamn tycker jag däremot är mycket svårt att komma på.
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, det skulle jag hemskt gärna vilja göra.
21. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Tror inte på sånt.
22. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Miahmariah, Alisa, Maria, Åsa.

Postat av: Åsa

Jag ska se till att fylla i listan snarast :)

2009-03-12 @ 16:07:29
URL: http://iawd.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Tack så mycket. Jag ska försöka ta mig tid att göra den. Jag har fått den tidigare. Är allt bra med dig annars?

2009-03-12 @ 17:32:23
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback