Underbara, underbara Maria


Maria svarade på andra signalen. Samtalet ledde till att vi fikade tillsammans, genom telefonerna. Haha! Maria är en utav mina absolut bästa vänner. Har känt henne hela mitt liv, eller i alla fall sedan hon föddes (jag är lite mer än ett år äldre än henne). Och jag hoppas verkligen, med hela mitt hjärta, att vi alltid kommer ha samma kontakt med varandra som vi har idag. För att trots att hon bor i Piteå och jag i Skellefteå och ses väldigt sällan så har vi (nästan) daglig kontakt nuförtiden och jag känner att jag kan prata med henne om vad som helst. Det är få personer jag litar på fullt ut, men hon är verkligen en av dem.

Tack för att jag får ha en sån underbar vän som dig, Maria ♥

Postat av: Maria

aww :O blir tårögd!

jag tror faktiskt att vi alltid kommer att vara vänner, en sån som dig släpper man bara inte. <3

2009-03-20 @ 13:13:55
Postat av: miahmariah

Visst är det underbart med såna vänner. De brukar hålla livet ut. Ha en skön helg.

kram

2009-03-20 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback