Tack alla för en underbar helg


Ber så mycket om ursäkt för denna totala bloggtorka. Kan  informera om att jag mår som jag förtjänar idag, har drukit många liter vatten och tuggat Ipren som besatt.. Nästan.

När jag vaknade imorse trodde jag inte jag skulle överleva ungefär, huvudet dunkade i takt med hjärtat och jag växlade mellan att frysa och svettas. Tänkte att det kanske skulle bli bättre med mat i magen, så jag steg upp och hällde i vatten medans jag plockade fram riskakor, finncrisp, kokade ägg och kolakakor. Pratade sedan med Elise och hennes pojkvän Patrck som sov här och efter en stund la jag mig i sängen igen. Stannade där ett par timmar och efter att Elises pojkvän dragit vidare gjorde hon mig sällskap. Per var otroligt underbar som sa att vi kunde lägga oss och vila medans han städade undan. Ibland förstår jag inte hur jag klarat mig utan honom, tack älskling ♥

Efter att vi kommit oss upp gick jag och Elise på Konsum för att handla onyttigheter och sedan på Tre Kronor för att hämta familjepizzan vi tidigare beställt.

Nu är jag bara trött och sliten samt proppmätt. Ska ladda hem någon film och försöka läsa igen mina 467 blogginlägg jag missat på bloggkoll, sedan ta vara på nattens mörker med stängda ögon. Återigen, ursäkta bloggtorkan och lita på att jag snart är tillbaka med ny energi. Hoppas ni haft en trevlig helg.

Postat av: Per Sjölin

Äsch då, det var så lite så. :) Ni verkade behöva sömnen.



Tack för att ni gick och köpte godis och pizza! Det var mumma. ;D



Älskar dig, min egna lilla 20-åring! Pussar!

2009-03-01 @ 23:30:40
URL: http://www.faps.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback