Strålande sol och blå himmel


Aloha! Gud vilket underbart väder det är idag, helt amazing. Har suttit ute på balkongen och läst ur boken jag lånade av mamma och efter en stund kom Per ut och gjorde mig sällskap. Vi spelade då istället kort och fikade. Jag är full av vårkänslor och blir så otroligt lycklig när solen skiner in genom persiennerna på morgonen. Helt sjukt vad lite sol kan göra! :-)

Ikväll, klockan 18:00, ska Per på någon föreläsning på Aurum (ett hotell här i Skellefteå) och jag ska stanna hemma. Har planerat att se Wild Child, en tjejfilm som Per inte vill se med mig. Och efter det har jag funderat på att se Twilight igen, fast denna gång i bra kvalité. Ser faktiskt fram emot kvällen, var länge sedan jag var ensam hemma en längre stund. Kan faktiskt vara riktigt skönt och avslappnande. Så länge jag slipper sova själv. Jag är ganska töntig när jag tänker efter, men att sova när jag är ensam hemma klarar jag inte riktigt av. Hör då massa konstiga ljud och skrämmer upp mig själv. Haha! Sicken mes jag är.

Werner och Wella sover också tillsammans:

Håller på att fixa en ny header nu i alla fall, tycker inte den jag har passar in. Har hållt på lite smått med den nya i två dagar, får se om jag kanske får den klar idag. Blir så less på PS efter en stund, och tappar tålamodet när det inte blir som jag vill. Aja, vi får se som sagt var.

Hoppas ni får en toppenskön onsdag i solen!

Postat av: Per Sjölin

Have fun! Du får vara själv flera gånger den närmaste veckan. Ikväll, mellan 09:30 och 15:00 på lördag, samt mellan 18:00 och ca 21:00 på tisdag. :P



Puss puss!

2009-03-18 @ 15:05:02
Postat av: miahmariah

Vi har haft underbart väder idag också. Man får verkligen vårkänslor. Katterna ser ut att ha det gott i soffan. Hoppas att du får en mysig kväll med film och allt.

kram

2009-03-18 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback