shopping med Elin


Har varit nere på stan med Elin idag,därav noll uppdatering. Hon hittade en ritktigt snygg klänning från Gina och ett par grymt snygga skor ifrån Wedins. Snygga, svarta heels. Ja, jag är avundsjuk. Ge mig ett jobb så jag också kan köpa fabulous, high-heels shoes! Vi åt också lunch-buffe på Tatung. Frukansvärt gott! Speciellt pastan med skinksås.

Efter att vi varit färdigt på stan for vi förbi hennes mammas jobb för att byta bil sedan hem till oss. Sedan vi kom hem har vi sett på Sunes Sommar (fortfarande grymt bra och jäkligt rolig), Scrubs och Greys. Nu har hon däremot dragit sig till ladan för att se SAIK - Färjestad live. Jag ska se den hemma i soffan jag medans Per är på årsmöte med Folkpartiet. Hur som haver, HEJA, HEJA, HEJA AIK!

Nu: Föra över bilderna jag tagit på senaste till datan.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback