Morgonpromenad och headerproblem


Håller på att ändra med headern nu, som ni kanske ser, men har fått helt slut på ideér. Ska ladda hem några brusches och förhoppningsvis få lite inspiration. Även kolla igenom mina bilder för att se om jag kan finna något kul. Mina kunskaper inom Photoshop är helt klart begränsade, men ska se om jag lyckas knåpa ihop något trots allt. Skam den som ger sig, huh?

Steg upp i hyffsad tid idag, 10:00. Satte mig då vid datorn och läste bloggar samt Aftonbladet. Efter det fick jag dålig samvete när solen lös på mig genom fönstret och verkligen uppmanade mig till lägga undan datorn och komma ut. Jag drog på mig kläder samt solbrillorna (lånade Pers) och satte musik i öronen och begav mig ut. Så fruktansvärt härligt väder det är! Gick bort till Edda och mötte upp Per som varit på något möte. Sedan gick vi in på Bibo, en affär som har allt.. Nåja, nästan i alla fall. Och sedan traskade vi hem igen. Nu kurrar magen efter (sen) frukost. Tror jag ska göra mannagrynsgröt igen, det är så otroligt gott. Ja, det ska jag.

Ut i solen med er, så hörs vi sen!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback