Mamma Sa Att Jag Var Sjuk & Säg Det Inte Till Någon


Per ringde nyss för att berätta att "En Shopaholics Bekännelser" inte fanns inne. Hastigt och lustigt kom jag då på att jag istället ville läsa "Säg Det Inte Till Någon" och "Mamma Sa Att Jag Var Sjuk". Jag har någon förkärlek till tragiska självbiografier. Vet egentligen inte varför eftersom jag oftast känner mig nedstämd och ledsen då jag läser om så tragiska saker, sånt som man bara trodde hände på film. Men trots detta vill jag läsa, och kan verkligen sträckläsa en bra självbiografi, om den handlar om något tragiskt eller sorligt. Jag fastnar lixom, och kan inte lägga boken ifrån mig om det inte är något viktigt som kommer upp. Nu ska jag ta mig an två till.

Hoppas i alla fall de har ett lyckligt slut.

Postat av: Rebecca

En shopaholics bekännelser nr 1 fanns på Åhlens bokrea för typ 40 kr förra veckan iaf =)

2009-03-28 @ 15:26:08
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Tina, din bokmal! Har du ingen bok som du rekommenderar? Skriv ett inlägg -> boktips, tack!



Btw, vad heter typsnittet du har här innan man har skickat iväg kommentaren? Den var sjukt mysig iallafall.

2009-03-28 @ 22:40:48
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback