Hjärt och- lungräddning


Hejhejhallå bloggen! Blev så att jag följde med ut igår i alla fall. Hade varken träffat Malin eller Mia på ett himla bra tag, så då ställde jag in den lugna kvällen, gick hem och bytte om samt hämtade pengar och legg. Hade verkligen jättekul igår! Tack till alla som var med igår ♥

När jag vaknade imorse så låg jag kvar i sängen med laptoppen och bara tänkte och planerade hur oerhört lugn denna dag skulle bli. Men då, efter en stund, ringde pappa och frågade om jag var redo. För vad, tänkte jag direkt. Blev då påmind om att det var idag jag skulle gå hjärt och- lungräddnings-kurs, med mamma som instruktör. Som tur var. Kastade mig då upp ur sängen och gjorde mig klar på 2 röda. När jag kom till sjukhuset mötte jag upp med mamma, Elise och Louise (som också skulle gå kursen) och blev bjuden på rostbiff och potatissallad. Mätt och belåten kunde jag sedan genomföra kursen utan större problem. Var faktiskt rätt kul! Så återigen, tack mamma för detta ♥

Jag kan rädda liv!


Nu när jag kom hem så skickade jag koden för pizzorna jag vann igår till MIahMariah. Tänkte att eftersom jag inte kan använda koden så kunde jag lika gärna ge den till någon som kunde. Smaklig måltid!

Nu: Städa undan. Ha en skön söndag!

Postat av: miahmariah

Tack så jättemycket för koden. Det blir pizza ikväll.

Sköt om dig

kram

2009-03-22 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback