Har ni kommit ihåg att ställa fram klockan?


Inatt klockan 02:00 blev klockan 03:00. Vi gick från vintertid till sommartid, trots att det snöar idag. Mycket till och med.. Nu är jag så grymt less på snön. Ge oss vår och sedan sommar, snälla. Hade tänkt gå ut på en promienix när jag vaknade, men jag strejkade hårt när jag såg hur mycket snö som föll från himlen ner på våra tidigare bara gator. Deprimerande.

Har i alla fall tänkt börja om med min hemmaträning. Jag och Per var superduktiga förut på att hålla igång med det. Armhävningar, sit-ups, plankan osv. Går ju hur bra som helst att hålla igång musklerna hemma, gratis. Ska försöka komma ihåg och få tummen ur en gång om dagen i alla fall. Tar ju inte så lång tid, så har lixom ingen anledning att inte göra detta. Aja. Nog om det.

Kom ihåg att ställa om klockorna om ni glömt det.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback