Godnatt på er


Dålig uppdatering idag, i know. Har haft fullt upp med att vara ensam hemma och göra så lite som möjligt. Haha! Har i alla fall sett Wild Child (den var inte så bra som jag hoppats på, lite väl löjlig kan jag tycka) och ByggLov. Nu kikar jag på Grey´s. Har också även passat på att äta mannagrynsgröt, Per tycker inte om det, med kaviarmackor. Mjammie. Nu ska jag plocka undan här hemma och plocka fram kortleken. Per är nämligen på ingående och då ska vi spela lite Finns I Sjön, Vänd Tia, Stress och Dam. Otroligt finurliga kortspel som jag oftast vinner. Mihi♥ Efter det blir det sömn för hela slanten. Sov så gott allihopa!

Postat av: Maria

förlåt att jag inte ringde, fastnade i plugget. som jag alltid gör. vänta bara tills jag blir utan skolan och arbete - då jävlar blire telefonprat. förlåt förlåt förlåt återigen. jag älskar dig, det vet du <3

2009-03-18 @ 22:10:57
Postat av: Per Sjölin

5-1 till matcher för mig den här gången. Så tur att du skrev nästan alltid. ;)



Älskar dig! Puss

2009-03-18 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback