Designproblem


Nu återkommer den där idétorkan igen, eller snarare hur-jag-ska-kunna-få-till-det-som-jag-vill-i-PS-torkan Mjää.. Men vad att göra? Ska fortsätta fundera. Ett stort minus är att Per inte är hemma, behöver lite hjälp. Photoshop är en hel vetenskap, på allvar. Men träning ger färdighet har jag hört, och lite säkrare är jag allt. Mjihi. Skulle vilja gå en PS-kurs, finns såna? Vill lära mig redigera bilder på ett bra sätt och att få till saker och ting som dom ser ut i huvudet. Min header som jag vill ha den finns i huvuden, problemet är bara hur jag ska kunna visa datan och PS vad det är jag vill. Hmm.. Som sagt, ska fortsätta fundera.

Som ni kanske ser har jag i alla fall bytt bakgrund, blev så less på det rosa. Ska såklart ändra rubrikerna och sånt också, ge mig bara lite tid. Haha!

 Före:


Efter:


Btw, när jag lix håller på att gnälla: AIK är sämst. 0-3 till Färjestad, hurrej.


Postat av: Heyli

men tack vad vad glad jag blev av din fina kommentar! jag är likadan, älskar också när man kommer in på en blogg med en design man gillar, blir så mycket roligare att läsa då :) du hade ju jättefin design du också!! håller med om att ps är jättekul, men kan va riktigt svårt också ibland att få till precis som det ser ut i huvet, men tänker du tillräckligt länge så fixar du det tillslut det är jag säker på :)

2009-03-23 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback