Bullens istället för pizza


Blir istället Bullenskorv med bröd till middag. Det är gott det också. Ikväll ska jag till Malins 20-års fest, ska dock ta det väldigt lugnt och gå hem när de andra går ut, är jättetrött och jag ska verkligen se till att det blir en tidig kväll ikväll.

Idag mötte jag upp mamma och pappa utanför Konsum för att sedan följa dem på en promenad med Nemo. Åt årets första glass (laktrispuck) och blev bjudna av Konsum på våfflor. Mjammi. Vi gick, efter detta, till Vitberget där Ellen och Anja åkte slalom för fulla muggar medans vi satt oss i solen. Fruktansvärt härligt väder ute, idag också! Måtte detta hålla i sig.

Riktigt, riktigt god. Rekomenderas verkligen!

Nu ska jag gå och börja koka korven medans Per gick iväg för att handla Ketchup och räksallad. Lyxkorv, på hög nivå! Jag älskar nog allt som har med räkor att göra. Synd bara att Per inte tycker likadant. Sedan ska jag vila litegrann innan jag gör mig klar för kvällen, självklart ska jag också titta lite på hockeyn som visas på 5:an. Färjestad - SAIK. Heja, heja AIK!

Sen får jag passa på att hälsa nya läsare välkomna hit!
Av någon anledning har statistiken gått hastigt uppåt ;-)


Postat av: miahmariah

Men gud vad söt du är. Jag blir så jätteglad. Vilken omtanke. Du har min mail i det här inlägget. Kanske blir man sugen på pizza imorgon då man ska ut ikväll. Tack så jääätttemycket!!! You made my day!!



Lakritspuck är en av mina favoriter också. Och så gillar jag BEn och Jerrys nya cookieglass som man kan köpa nu. Men den kostar 25 kr. Men ibland är det värt det.

Ha en skön kväll.

kram





2009-03-21 @ 17:02:28
Postat av: Denise

suck vad mycket jobb det ska vara med designen :P Händer det nåt skoj ikväll då? :)

2009-03-21 @ 19:01:26
Postat av: Per Sjölin

Ja den där lakritspucken såg riktigt god ut! :]



Älskar dig!

2009-03-21 @ 19:20:00
Postat av: MANDAAH

lika äcklig som dig.

2009-03-22 @ 11:59:24
Postat av: miahmariah

Hejsan. Jag har skickat ett mail till dig nu. Hoppas att det kom fram.

Hoppas att du har haft en skön söndag.

kram

2009-03-22 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback