Bilder från gårkvällen och dagen i text


Hej alla tittar-in-i-skärmare. Har inte haft tid till att uppdatera idag, har haft fullt upp med att umgås med Ellen och Per. Senare på kvällen stötte vi även på Elin på Karamelltåget och tog med oss henne hem för att se film här, Hasse och Emelie har också varit förbi en snabbis. Dessutom vaknade både jag och Ellen sent idag, vi vaknade av att mamma ringde vid tolv och frågade om inte Ellen kunde få stanna en natt till. Och visst får hon det! Så nu sitter vi här i soffan med varsin laptop medans Per är helt inne i JVM som visas mitt i natta. Har dessutom hunnit göra en ny design till Sandra idag, hoppas hon blev nöjd. Vet inte om jag kanske tycker att den är lite för mörk.. Hmm. Får se vad hon tycker, det är ju after all det som spelar någon roll. Några filmer har vi också hunnit se de dagarna som Ellen varit här, nämligen:
  • The heartbreak kid. (Rekomenderas starkt)
  • Taken. (Rekomenderas starkt)
  • [Rec]. (Rekomenderas)
  • Torkel i knipa. (Rekomenderas)
  • Kejsarens nya stil 2. (Rekomenderas starkt)
  • Farlig förbindelse. (Rekomenderas starkt)
Imorgon åker vi hem till mamma och pappa för att äta middag tillsammans med dem och mina andra systrar samt sova över. Ska till tandläkaren i Skelleftehamn i övermorgon (egentligen imorgon eftersom klockan är ju över tolv) och då är det lika bra att stanna där för att slippa åka buss för dyra pengar. Lägger upp någar bilder från gårdagen:



Bild 1:
Bilden är på Ellen som sitter i soffan.
Bild 2: Jag som står i badrummet och försöker sätta upp håret, inte lätt när det är så kort.
Bild 3: Per gör i ordning täcket Ellen ska ha.
Bild 4: Pers äckligt stora blåmärke, om man ens kan kalla det där för det.
Bild 5: Ännu en bild på Ellen.
Bild 6: En jäkligt äcklig bild på mig innan vi skulle sova, jag bjuder på den.

Men nu vill Ellen läsa mitt inlägg, och dessutom börjar det bli för långt för att orka läsa, så jag avrundar här.
Godnatt gott folk! Eller godmorgon kanske jag ska säga, för alla normala människor sover nu. Fast iofs så är nog många ute och slirar denna trettondagsafton.


Postat av: Per Sjölin

Titta på hetingen där uppe till höger. Jävlar vilken sexig överkropp, eller hur? ;)



Älskar dig!

2009-01-06 @ 03:08:42
URL: http://persjolin.blogg.se/
Postat av: sandra

ja shit så nöjd jag blev :) Tack så mycket ! =) jo jag tänkte på det..har ingen bild nu, men ska försöka lägga in från kameran kanske man hittar nån nogurlunda bild där:P



Ja, vi hade faktiskt skit trevligt :) och det var verkligen inte kallt ute, bara skööönt :D

Shit;P tror du är den enda som tror det blir en flicka =)

2009-01-07 @ 00:21:46
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fint att du bytt lite foton på din blogg så jag kan visa mina arbetskamrater vilken vackert dotter jag har som varken röker eller dricker.

Ha en bra kväll!

2009-01-07 @ 00:45:16
Postat av: ellen södermark

hejsan tina vilken fin blogg du har.

hoppas du blev nöjd;P

2009-01-07 @ 13:19:16
Postat av: mormor

Oj så söt du är på nya bilden. Kul att du är snäll med Ellen.

Kram.

2009-01-07 @ 19:16:06
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback