Tina tipsar


Nu är det dags för dagens tips, som då är boken Rivet Skinn. Den handlar alltså om Nicklas Jansson och hans föredetta väldigt trassliga liv. Han skriver på ett väldigt ärligt och öppet sätt om hans kriminella del av livet. Om MC-gängen han var en del av. Om hur han efter att ha gjort en hemmagjord bomb smällde bort halva handen, synen på vänster öga och hörseln. Om hans alkoholiserade pappa och psykiskt sjuka mamma. Om alla flickvänner som kom och gick när dom  insåg vad som döjlde sig bakom det oskyldiga leendet. Om drogproblemen som kom och gick. Listan kan göras lång. Så har ni lite att göra någon dag, ta er en tripp till närmaste biblioteket och hyr denna bok. Du kommer i alla fall inte bli mindre klok.


Postat av: hasse du då ?

lätt bäst bok! :)

2009-01-30 @ 17:45:00
Postat av: elina

Håller på att läsa den där nu. Fast den korta versionen. Har hunnit kanske 60-70 sidor och den är galet bra hittils =)

2009-01-31 @ 10:34:09
URL: http://sscarecrow.blogg.se/
Postat av: isabelle

Sv; ja det skulle dom säkert ha men nu har mitt humör sjunkit till botten redan och jag är trött som en jävel. sen kom jag på att vi har dop imorgon klockan 12-1 så..hehe, aja får väl försöka rocka hemmet istället;D nämen hoppas du får en roligare lördagkväll än jag.



Föresten den där boken ^^ är kung,

2009-01-31 @ 19:42:45
URL: http://isaabellee.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Jag har den där boken jag med nånstans, minns när han åkte runt på skolorna och berättade.

Började bara läsa den sen vet jag inte vad som hände. Efter Twilight som jag läser nu så ska jag läsa den där:)

2009-02-02 @ 10:08:11
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback