Tant-Tina


Idag är det prick en månad kvar tills jag kan köpa min egen alkohol, gå på krogen med åldersgräns 20 lagligt och inte längre är någon tonåring. Det känns bra! Var tvungen att tvär gå in och skriva detta eftersom om bara några minuter slår klockan över till nytt ett nytt dygn, och då är det inte längre en månad kvar. Haha! Som ni ser håller bloggen på att få sig ett lyft, himla fin kommer den att bli. Tack vare min alldeles egna prins! Återkommer senare, nu ska vi fortsätta fixa det sista med bloggen. Take care!

Postat av: Haze

schysst design :)

2009-01-25 @ 01:55:54
URL: http://chasseyo.blogg.se/
Postat av: ellen södermark

Jag har inte kunnat läsa din blogg på länge så jag vet inte hur länge du du har haft din nya design?

Men den var snygg

2009-01-25 @ 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback