Tandläkarskräcken tar över


Fifan så ont i magen jag har just nu, nervös som ett as. Om ca 40 minuter kommer jag ligga gapapandes i stolen från helvettet med en fet spruta i munnen.. Som sedan ska bytas ut mot en borr som lever om så man tror att hjärnan ska skakas ut. -Seså Tina, det kommer gå bra. Snart är det bortgjort och du kan slappna av igen.- Mähäää.... -.- Men gud så skönt det kommer att vara att gå ut därifrån, med tänderna i toppskick.


Aja, önska mig i alla fall lycka till!

Postat av: Micaela Enberg

Ujuj! Hur gick det?? Jag måste oxå till tandläkarn, jag var nyss där och laga och laga och laga. Men jag måste dit nu igen!!:(



Jordu!:) Vi har en vivve på prov nu, vi ska se hur det går. Funkar det bra så behåller vi honom:)

Och jag har ju börjat falla lite för han så. Ja just nu lutar det mot att behålla honom:) Och det går faktiskt bra med alla 3 katterna och pippifågeln. Klart han vill ju busa med dom och förstår inte riktigt att han är för stor. Men. Han är snäll iaf:)

2009-01-26 @ 21:44:01
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback