Nytt år - Ny design


Nytt år - Ny design.
Trivs mycket bättre med denna. Ljusare färger och väldigt stilren.

Nu är vi hemma efter att ha spenderat natten i Ursviken hos mamma och pappa. De bjöd på en riktigt god middag igår- räkgryta med ris. Trodde först inte att det skulle vara någon höjdaren, men fel hade jag. Till efterätt bjöds det på Pannacotta (stavning?) även den var verkligt god. Natten sov vi i Ellens säng medans hon låg på madrass nedanför, snällt av henne. Idag skulle jag egentligen till tandläkaren, men vid 08.00 tiden imorse ringde de och sa att jag inte kunde komma idag och fick en ny tid, den 26 januari. Börjar bli lite smått irriterad över att detta är andra gången de måste boka om min tid, hade jättegärna gjort bort det idag. Men, what to do. Det är bara att fortsätta vänta.. Och gruva sig. Istället skulle vi ut och gå en längre promenad med Nemo, men även det blev tillslut changs of plans. Istället åkte vi hem och ska fara och bada med mamma ikväll, på Eddahallen. Är faktiskt inte så jäkla imponerad över renoveringen där, men hur som helst ska det bli skönt med ett dopp. Var länge sedan sist.

Vad som händer efteråt vet jag inte än. Ska i alla fall lägga in lite bilder från igår (älskar att ha en digitalkamera). Men sen hoppas jag på en mysig kväll.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback