Nattligt inlägg, igen.


Nu ligger Maria och sover medans jag är hur pigg som helst. Haha! Ska läsa några olästa inlägg som jag har på Bloggkoll sen ska även jag försöka sova, det är ju trots allt mest troligen en dag imorgon också. Godnatt på er!

Jag har inte silver och inte guld, inget du kan få.
Det jag äger ligger blottat för din syn.
Mina händer är tomma, men hjärtat fullt av nåt du inte ser.
Så jag har nånting som är mera värt ändå.
För om du tappar modet och faller ner på knä kan du vila här hos mig.
Som en klippa i stormen att luta dig mot,
och jag sviker aldrig dig.

Jag älskar dig ♥

Postat av: Per Sjölin

Du är helt enkelt världens underbaraste och gulligaste!



Jag älskar dig, Tina! :)

2009-01-15 @ 09:49:43
URL: http://xerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback