Mitt i natta


Klockan är över två och jag är inte ens trött? Aja. Ikväll har i alla fall Elin varit här och hälsat på. Vi såg på två filmer (Taken och What Happens In Vegas), pratade och satt lite vid datorn. Vi åt också popcorn och drack saft. Mysig kväll helt klart! Nu har jag ännu ett videosamtal med Jesicca, vi har till och med ätit med varann.. Genom datorn. Haha! Hur som haver. Imorgon kommer Ellen och hälsar på, mellan 14.00 och 22.00 (mamma och pappa jobbar). Har också bestämt med mamma att vi snart ska gå på bio och se Australia. Tror det kan vara rätt bra. Nu ska jag sluta svamla här och istället svamla vidare med Jesicca. See you!

Werner är rätt lustig..


Postat av: Jesicca

Det var jätte kul att prata med dig:)

Vi får göra om det, då ska jag inte sitta och söka jobb samtidigt:)



Pusse älskar dig!

2009-01-04 @ 02:54:54
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: Alexa

vilken söt katt jag vill också ha en!

2009-01-04 @ 13:00:31
URL: http://alexaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback