Min söta (?) Pärla


Efter en lång stunds tystnad...
Per: Nu vill jag tala om något för dig.
Tina: Jaha, vadå?
Per: Att du ska till tandläkarn och borra imorgon, haha..

Säger han detta för att jävlas, eller är det helt enkelt så att han är avundsjuk för att han gått och blivit för gammal för komma dit gratis? Han har nämligen ett sjukt stort hål i tanden, som man kan både se och känna. Hålet är alltså så stort att tanden har delat på sig, han kan inte sova på nätterna och har feber till och från. På grund av den jäkla tanden. Jag tror han är avundsjuk. Men jag tycker synd om honom, trots att han inte tänker visa att han är avundsjuk för att jag i alla fall får laga mitt hål, utan att både tömma våra konton och skuldsätta oss for a life time.

Postat av: Mari

Behöver inte du betala för att gå dit? Till mig sa dom att året då man fyller 20 så måste man betala. Eller borde jag passa på att gå dit nu innan det är försent:P

2009-01-26 @ 17:41:37
Postat av: Maria

Behöver inte du betala för att gå dit? Till mig sa dom att året då man fyller 20 så måste man betala. Eller borde jag passa på att gå dit nu innan det är försent:P

2009-01-26 @ 17:41:54
Postat av: Elin

Klart som fan han är avis :)

2009-01-26 @ 18:43:54
URL: http://elinsundquist.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback