Lets Dance och lan


Hallå  i rutan! Nu är vi på G här, påriktigt. Fyra datorer, naturgodis och Loka är redo. Vi ska alltså "lana", fast inte pårikt. Inte hela natten, bara en stund in på natten.. You get it! Vilka som deltar? Maria, Åsa och hennes pojkvän Robin och jag är på plats. Tre WoW nördar... Och jag! Haha. Men det är chill, jag håller på att installera The Sims och har ju alla mina bloggar, så jag klarar mig ett rikigt bra tag. Dock ska vi snart göra ett uppehåll för Lets Dance, det får jag vi inte missa. Hoppas det går bra för BlondinBella idag! Håller tummarna för att hon och Jonathan tar hem hela skiten.

Jag ska, med lite fusk, kirra ett grymt snyggt hus och en grymt snygg man.


Hoppas att alla, som förtjänar det, får en lovely fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback