Bowling och Piteå


Blev inte så mycket uppdatering igår på kvällen. Pappa skrämde livet ur mig då han från ingenstans klev in i lägenheten där runt 18 tiden medans Per dammsugade och jag diskade. Han ville fråga om vi ville följa med oh bowla, snabbt packade vi ihop oss och gick ner till bilen. Jag visste redan innan vi började att jag var världelös, men så värdelös som jag fakstikt var hade jag inte trott. Haha! Kul var det i alla fall och Ellen har helt klart en dold talang. Hon var grym!

Nu på eftermiddagen ringde Maria och frågade om jag inte ville komma och hälsa på henne någon dag, dagen blir idag. Så på ungefär 30 minuter sitter jag på bussen mot Piteå. Per ska mest troligen fara och hälsa på sin mamma. Lite skönt med semester från den allt för tråkiga vardagen som arbetslöshet innebär.

Nu: Brådis!! Vi "hörs" sen.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback