Tina tipsar


Nu är det hög tid för ett tips. Det jag tänkte tipsa er om idag är Pepsodent - White Now. Testade denna hemma hos pojkvännens mamma, och belive it or not: det fungerar! Tänderna blir betydligt vitare och fruktansvärt blanka redan efter första användningen. Läste om den på några forum, och där var det delade meningar. Men för mig och Per fungerade det verkligen. Har glömt bort denna tills jag såg den på reklamen för några dagar sedan, och vid nästa tillfälle följer en tub med mig hem. Så, vill ni få vitare och blankare tänder på 2 minuter tycker jag ni i alla fall ska ge denna en chans.



Update: Min kära vän Elin undrade vart man kunde köpa denna. I fall någon annan undrar samma sak kan jag berätta att den går köpa på "vanliga" matvarubutiker som ICA, Willys, Konsum osv.

Postat av: ELLINORAK

javet ååh älskar barn :D

2009-02-02 @ 21:17:07
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: identity

Vad är det i den som gör tänderna blekare? :S är ju olagligt med blekmedel i tandkräm så.... :S

2009-02-03 @ 09:28:03
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Louise

NÄHE.... jag och elise köpte en såndär för några veckor sen och vi vart grundlurade, det vart ju inte alls nå vitare:S

2009-02-05 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback