The new me, klockan 14.00 idag.


Var väldigt nära att jag glömde att jag har klipptid idag klockan 14:00. Nu är jag nervös, som alltid när jag ska till frissan. Hoppas jag kommer bli lika nöjd som förra gången, trots att jag kommer klippa det kortare denna gång. Håret växer så otroligt fort när det är nyklippt. Nu har jag en jäkligt misslagom längd, håret "ligger" på axlarna och är för långt för att kallas page och för kort för att kallas långt. Dessutom går det inte göra ett skit med frisyren, det hänger som bara där. Trist! Nu hoppas jag att alla håller tummarna för att jag kommer bli nöjd.


Dessa frisyrer tycker jag är himla snygga, hoppas jag kommer bli lika snygg i riktig page som dom är.

Postat av: miahmariah

Det kommer att bli jättebra på dig.

Lycka till med klippningen

2009-02-02 @ 12:08:24
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Ja det var väldigt snällt av henne att ge mig dom:) Känns som så mycket roligare att ha smycket som har betydelse, än att ha smycket som bara är fina och saknar själ om man säger så:)



Hoppas du blir nöjd med frisyren, du får lägga upp en bild på frillan sen så man får se:)

2009-02-02 @ 12:51:20
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Lena

Nej, men andra har visst sett han på hockeyn osv tidigare.. Men vi har inget namn än..

2009-02-02 @ 13:13:43
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback