Föedelsedagen i ord


Hejsan! Hann inte uppdatera imorse, men hur som haver har jag i alla fall tagit mig till bussen som tog mig till mamma och pappa. Just nu sitter jag i deras soffa, bloggar och ser då och då på Vänner som TV:n visar. Ska vara här till imorgon och under tiden är Per hemma hos sin mamma och hälsar på. Dock är han där för att jobba, riva nere i deras källare samt skotta av tak ska hinnas med innan imorgon kväll. Kommer kännas konstigt att sova utan honom inatt, kallt och tomt. Saknar min sötgris.

Igår då? Vilken helt underbar dag det blev. Synd bara att mamma var sjuk och inte kunde komma. Fick massa fina presenter, många grattishälsningar och kramar. Fikat gick åt (vilket måste betyda att vi lyckades med bakningen) och kaffet tog slut. Runt 18:00 kom hela högen och stannade i ungefär två timmar, just efter alla farit kom Pers pappa som blev lite sent. Men vad gör det? Stort tack till alla som kom, skickade sms, grattade mig här på bloggen och ringde. Om ni undrar varför  jag inte svarade på smsen så är det så att jag inte har några pengar på telefonen för tillfället. Hoppas därför att ni hittar hit och inte tror att jag glömt bort er.

Här är vad som döljde sig i mina paket:
- Superbra headset till telefonen.
- En "spargris" med form av en rosa high heeled skor.
- Ett par jeans från Gina Tricot.
- Ett par skor.
- Två dunkuddar.
- Presentkort på Gina Tricot.
- Presentkort på Cubus.
- 200:-
- Serium som skyddar håret från plattången.
- En tårtspade i äkta silver, som passar till mina silverskedar.
- Lösnaglar.
- En blomma i jättefin kruka.
- Tulpaner.
- En grej som man använder för att öppna burkar etc.


Tack allihopa för toppenpresenter, nu ska jag börja planera för min 20-års fest 

Postat av: Jesicca

Jag vill också fylla 20:P

Fina presenter, men kom ihåg. Du har en kvar.

Och den kommer ifrån mig;)



Puss älskar dig!

2009-02-25 @ 15:39:46
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: PETRAAAAA

hoppas du fick mitt sms!

GRATTIS SOCKERSMULAN!

2009-02-25 @ 16:25:19
URL: http://goinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback