Promenix, städning, cv:n och städning


Hallå i rutan! Gud så hungrig jag är, måste genast äta något. I alla fall.. Har hunnit vara ute på en mini-promenix tidigare idag, men den blev verkligen kort eftersom jag bara halkade och rummlade mig fram. Är alldeles glas-halt under pundersnön så jag gav upp rätt snabbt. Hade inte lust att typ slå ihjäl mig idag, det får vänta till någon annan gång!

Annars idag står städning på schemat, har blivit helt konstig. Tål verkligen inte när det är odiskat eller någon fläck på bordet. Antar att det har med min rastlöshet att göra, men det är egenligen inte så negativt. För det innebär ju att det alltid är städat här hemma (nästan). Ska också skriva grymma och personliga CV:n idag till de företag jag har tänkt söka mig till, dessutom ska jag börja om med min hemma-träning som jag var så duktig på att göra varje dag förut. Så, dax att sätta igång! Men först, "frukost".

Peppar, peppar, peppar.

Be back later :*

Postat av: Åsa

Jo, den var ju faktiskt riktigt bra tillslut :) Lite segtänkt som man är så tog det ju ett tag att förstå allt som hände, men jag är då i alla fall glad att jag gav den en andra chans :D Småsorglig film ju!

2009-02-19 @ 16:10:24
URL: http://iawd.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Jag gör inte så mkt alls på dagarna, jag har ju å anda sidan noll kr i månaden.



Undra vad som skulle ske om djuren fick göra en comeback mot oss människor. Då skulle det låta annorlunda i människans tankar kan jag lova!

2009-02-19 @ 17:11:19
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Hejsan. Hoppas att allt är bra med dig.

2009-02-19 @ 21:13:03
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback