Melissa Horn - Sen en tid tillbaka


Jag har hittat världens kanske bästa låt (<--klick) med Melissa Horn. Brukar inte gilla sån här musik egentligen, men låten är så... Sann. Jag tycker alla borde lyssna på den, och alla borde gilla den. I alla fall texten. Det här är som en låt som man inte kan ogilla, även om man inte gillar sån musik egentligen som sagt var. Kom igen nu allihopa, ge den i alla fall en chans ♥


Med detta sagt vill jag även hälsa alla en god natt.

Postat av: miahmariah

Tack så mycket för tipset. Jag har funderat på det. Men så tror man ibland att ingen vill läsa om det. Men jag ska definitivt skriva lite mer om sånt. Och visa bilder. Jag är ju lite kameraskygg hi,hi. Men det ska det bli ändring på. Är du fortfarande missnöjd? Du var verkligen skitsnygg i din frisyr.

2009-02-02 @ 23:52:37
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback