bloggtorka AB


Hej och hå, vilken bloggtorka! Har inte suttit så mycket vid datan i helgen. Har haft bättre saker för mig :-) Haha! I fredags var jag i alla fall på stan med Sara, hon skulle ha en arbetsintervju och var så nervös så jag följde med henne ner på stan. Efter det gick vi omkring ett bra tag och sedan slutade det med att vi satt på Waynes i två timmar :,D Jag följde med henne hem efter detta, vi snyggade till oss, jag for hem och åt middag och for sedan på fest på Moröbacke som avslutades på Oleary´s.

Såhär ser det ut där man går upp till Waynes i Skellefteå:


Och här är Oleary´s i Skellefteå:



Lördagen var jag lite seg, och Per var sjuk. Men Maria kom i alla fall från Piteå med sina föräldrar för att gratta hennes morfar, men hon lyckades smita undan ett tag och gästade oss. Sedan stoppade jag om Per i sängen och gick jag ner till Sara. Väl där åt vi paj, såg på Hitta Nemo och sedan somnade jag en stund i hennes soffa. Haha! Efter att jag kommit hem gick jag och Per och la oss med varsin lap i knät och headset. Han såg på NCIS och jag såg på Penelope. Och då gjorde jag det kanske klantigaste jag gjort. Låg alltså på rygg i sängen med benen böjda och lapen i knät, det började klia på ryggen så jag böjde mig på nåt konstigt sätt för att komma åt och då tippade datorn ner.. Rakt på mitt öga. Så nu har jag en bula just bredvid ögonlocket. Haha! Är huvudet dumt får kroppen lida :,D

Nu ska jag svara på mina kommentarer och sedan ska jag se till att få något i magen -kurr-

Postat av: Per Sjölin

Datorn, inte datan. Data är något man kan lagra, en dator något du kan sitta vid för att exempelvis hantera data. :P



Du var söt när du stoppade om mig. :]



Haha! Ja det där var inte det smidigaste jag varit med om i alla fall. Klantis! :P



Älskar dig!

2009-02-08 @ 15:20:19
URL: http://www.faps.se
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe jaa det är super gott och även nyttigare en chips:)

2009-02-08 @ 15:51:35
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Mamma

Smidig som en elefant!!!!

2009-02-12 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback