Mina favoritbloggar


Har länge tänkt att jag ska lista några av de bloggar jag tycker om, och även med några ord försöka få fram varför. Har därför försökt mig på detta och hoppas ni kikar in hos dem, kanske är det något ni också gillar? Har försökt variera bloggarna och dess innehåll, förhoppningsvis finns det någon för alla. Eller i alla fall de flesta.

Fem utav mina favortibloggar:

Jenilita: En kul blogg att följa. En dam som inte lever som alla andra, kan man nog beskriva den som. Mycket pengar, lyxigt och stort hus, ett liv som i alla fall jag avundas. Just nu strosar hon, tillsammans med sin pojkvän, på Las Vegas gator. Kika in hos henne och avundas, precis som jag. :-)

Alisas: En vardasgblogg som skänker värme och kärlek genom bloggen, just för att hon alltid framför sina ord i så "fina" texter. Man blir helt enkelt glad och inspirerad av att kika in hos henne.

Jellica: Här har vi en tjej som säger precis som hon tycker, och som inte låter någon trampa på henne. Även detta en blogg som inspirerar, ger självkänsla och en styrka som man inte trodde man hade.

Shingela: Kanske världens finaste kärleksblogg, en blogg innehållande mer kärlek har i alla fall inte jag stött på tidigare. Fin, fin och återigen fin. Helt enkelt.

Lotta Gray: Även kallad Vimmelmamman. Mamman som varierar mellan att gå på röda mattan och hänga med kändisar, vara mamma och fru och kämpa mot sin cancer med olika cellgifter och på operationsbordet. Skriver på ett gripande sätt och man kastas mellan skratt och tårar omvartannat. Oerhört stark människa, minst sagt.

Gör gärna samma sak i era bloggar.
Kanske får man upp ögonen för en blogg man gärna vill läsa men inte hittat på egen hand.

Postat av: Mickaela

Haha, ja det brukar jag fråga honom också:P Hans svar är "Det är roligt". Hahah, jag förstår mig inte på han ibland ;D

2009-04-01 @ 19:22:26
URL: http://thelittlebunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback