29 Oktober -08


Idag har jag varit på stan tillsammans med Elise och Hasse, han skulle ha ett linne och kalsonger men hittade inte nåt utav det. Eller, kalsonger hittade han men han tyckte det var alldeles för dyrt. Tag 3 betala för två, och de kostade 99 kronor styck. Inte så farligt tyckte jag, men han tyckte att det borde finnas tag 6 och betala 20 kronor. Så han skulle fara på Coop och kolla, haha! Själv tror jag inte han kommer undan så billigt, inte ens där.

Jag då? Jo jag hittade en gul, stickad, lite längre tröja och en blå, stickad t-shirt med knappar längst sidan men dock med en väldigt låg v-ringning. Så det får bli en utan-på-ett-linne t-shirt. Och vet ni vad det gick på? 10 spänn.
Begagnat från Kupan, hur värt som helst. Köpte också ett par örhängen där och en näsplopp med en vit sten i från Glitter.
Vi fikade även på Waynee´s. Bra dag med väldigt bra sällskap.

Fick också ett väldigt glädjande samtal, Maria kommer och hälsr på ikväll och sover hos mig till imorgon, har saknat henne så ooootroligt.
Du är underbar baby!


Underbara Maria och jag.

Även min lillasyster Elise ska vara här till imorgon, kommer bli rå mysigt.
Tihi. Jag älskar er!


Postat av: Elise

Asså hasse spårade med "6 för 20" xD



Vi ska ha jättekul ikv :*

2008-10-29 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback