Gratis är gott.


Är nu hemma hos mamma och pappa tillsammans med Per, inte bara för att glida denna gång. Utan för att laga mat, middag idag och middag imorgon. Idag gjorde vi en skinksallad, och imorgon blir det tacogratäng. Gratis är gott, trots att vi måste laga maten. Mamma är nämligen i Oslo och jobbar, och pappa jobbar eftermiddag. Så för att Ellen ska slippa vara ensam och svälta ihjäl ställer vi upp! Planet mamma åkte med igår fick nödlanda på Arlanda för att tanka, sedan blev det för dåligt väder för att lyfta igen, så mamma fick sova på Arlanda natten till idag. Lätt när hon inte fick komma sig fram förens i morse och skulle jobba kväll idag.. Meen.


Nu ser vi på Design med Simon & Thomas, och pappa kom just hem från jobbet. Efter detta program vill jag se på en dokumentär på 5:an, "500-kilos pappan". Verkar dock vara ensam om att vilja det, men nåt säger mig att jag ändå kommer få min vilja igenom. Pappa gick tillochmed på att jag och Per ska få ta deras dubbelsäng inatt medans pappa slaggar i Elises rum. Schysst! Tack för det.

Härliga killar det här!

Postat av: Tomas

din pappa och per ..men vem är snubben i mitten ;)

2008-11-25 @ 07:13:46
Postat av: jesicca

Du var inte ensam om att vilja se det.

Men till skillnad från dig fick inte jag min vilja igenom:(

2008-11-25 @ 13:29:55
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback