13 November -08


Nu är jag hemma igen. Efter att jag blivit erbjuden att välja mat hemma hos mamma och pappa åkte jag och pappa till Konsum och inhandlade risgrynsgröt, tekakor, skinka och leverpastej som vi sedan åt efter att bedövningen släppt. Oj så gott det var! Har inte ätit det sedan jag flyttade hemifrån vilket är tretton månader sedan (Per tycker inte om). Efter det for vi upp på Solbacken för att handla lite nödvändiga saker, som bröd, glögg, pepparkakor, julmust, korv osv. Ska lägga mig tidigt ikväll för att tidigt imorgon följa med mamma och pappa till Btk för att ska bli intressant.


En bild på en av mina småsystrar, Louise, i vår förrförra lägenhet,
(låtsas i alla fall som ni inte ser disken..)
.

Postat av: Per Sjölin

Fel. :P



Vi köpte faktiskt hem och åt det till jul i fjol! ;) Någon enstaka gång per år, lagom till jul, kan det vara aptitligt.



Puss

2008-11-14 @ 08:42:20
Postat av: Liza

Tyckte du såg lite anorlunda ut på bilden, tills jag insåg att de var din syster ;)

2008-11-14 @ 17:26:38
URL: http://mississippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback