11 November -08


Har inte haft tid att skriva här på ett par dagar. Har haft fullt upp med att packa upp och bygga ihop allt från IKEA (när allt är klart kommer jag visa er hur fint här blivit), firat pappa på farsdag, gruvat mig för tandläkarbesöket på torsdag och letat jobb. Idag har vi lyxat till det med kinamat, strimlat kött med bambuskott, mums! Och nu ligger jag, mätt och belåten, och ser på Desperate houswives. Har försökt laddat ner avsnitten från första säsongen, men de går inte hitta. Så jag får nog helt enkelt börja se det mitt i alltihop om ingen har nåt bra tips på hur man får tag i de avsnitten som saknas på DC++.


Skriver kanske senare ikväll, om jag inte somnar. Är hur trött som helst.
Puss!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback