Utlandsresan.


Har varit vaken en stund nu, och har funderat på vad man skulle kunna göra av dagen.
Dricker i alla fall saft nu, och myser med Werner i sängen.
Men det kan jag ju inte göra hela dagen, right?
Jag önskar att det vore varmt, rikigt varmt ute idag. Då skulle jag ta packat ner ett lakan, Per och fika i en väska och traskat till något mysigt ställe där man bara kunde ligga och bli väldigt brun.
Det vill jag!
Ge mig, och alla andra, sommar nu!




image149En sak till, Det är inte alls så länge kvar tills jag ska utomlands med familjen. Turkiet, Alanya, två veckor. Längtar så fruktansvärt. Önskar bara att Per också kunde hänga med. Men, man kan inte få allt i denna värld. Ska i alla fall, till skillnad från de senarste två åren jag varit utomlands, sola! Lägga mig en vettig tid på kvällarna och stiga upp tidigt för att stekas. Men det är klart, med vännerna gäller party all night. Kul medans man är där, dock ångrar man sig så grymt när man kommer hem och är blekare innan man for.

Postat av: Jasmine Bergqwist

Ååh så härligt!

2008-05-24 @ 19:00:31
URL: http://JasmineB.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback