Töttare än trott.


Ja. Jag var helt enkelt mer sliten och förstörd än vad jag tidigare trott! Har känt mig otroligt seg både fysiskt och psykist och har i stort sett bara legat. Ska bli otroligt skönt att snart få sova, trots att jag inte kan somna i Pers famn i natt eftersom han ska se hockey klockan 00.45, vilket ni kanske förstår jag inte ska. Han får helt enkelt heja för mig med!


image102

Bilden får tala för sig själv.



After All the stops and starts,
we keep coming back to these two hearts.
Two angels who've been rescued from the fall.
After All that we've been through,
it all comes down to me and you.
I guess we meant to be,
forever you and me.


Per Mikael Sjölin:
- Jag älskar dig mer än igår, men mindre än imorgon.
Tack för att du alltid finns till och alltid ställer upp, trots att jag inte alltid förtjänar det.
Jag hoppas du förstår hur lycklig jag är med dig.


Postat av: Per Sjölin

Tina, det där värmde något oerhört! Att sitta här och läsa dessa underbara ord får mig, helt ärligt, gråtfärdig. Det vi gått igenom tillsammans har i slutändan bara stärkt oss och jag kan inte tänka mig en annan framtid än just våran.

Älskar dig, Tina Louise Dahlberg!!

2008-05-11 @ 23:49:44
URL: http://xerm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback