Teater.


Vaknade nyss och blev jättestressad, har lovat Elin att följa med henne på någon teater idag. Klockan ett! smsade henne för att höra om hon var påväg, fick ett svar tillbaka där hon skrev att det inte började förens klockan två, tjooh. Kände verkligen inte för att måsta stressa! Men en annan sak, jag ska börja vända tillbaka dygnen. Det går inte att lägga sig mellan 02.00 och 03.00 varje dag och sedan sova bort hela förmiddagen. Nej, nu ska det bli ordning! Dessutom när det börjar bli varmt ute, då vill i alla fall jag vara pigg och alert ute i solen.

Ska stiga upp och göra mig klar nu, dvs. äta något, duscha, klä på mig, sminka mig och fixa håret.

image144
Min önskefrukost skulle vara nypressad apelsinjuice, ett mörkt bröd med ost och paprika och en filtallrik med havrefras. Till "efterätt", vattenmelon.
Men här hemma finns inte de tillgångarna, tyvärr.



Skriver innan jag far om jag hinner, annars senare idag.
Puss :*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback